Yamuna ásványi pirosítók

by - augusztus 03, 2018


Sziasztok!

Az elmúlt időszakban folyamatosan láthattok posztokat, részben azért, mert sok anyagot előre gyártottam, részben azért is, mert imádok írni nektek. Bár, jövő héttől visszaállok a heti egy bejegyzésre. Remélem így se zavar titeket, hogy hirtelen ilyen sűrűn vannak anyagok.

Nos, a mai kis röpke posztban a Yamuna sminktermékei lesznek terítéken. A márka számomra nem ismeretlen használtam már tőlük terméket, viszont a sminkkollekciójuk eddig kimaradt. Másfél hónapja a Jászai Mari téren lévő üzletben jártam, ahol két nagyon kedves eladó fogadott. Egyedül voltam a boltban, megkérdezték kérek-e segítséget, jeleztem, hogy köszönöm szépen egyenlőre körbekukkantanék, amikor úgy éreztem, hogy megvannak azok a termékek, amiket haza is szeretnék vinni, akkor pedig kértem a segítséget. 

Az ásványi összetevőjű sminktermékeket már nagyon régóta ki akartam próbálni, úgyhogy pont kapóra is jött az 50%-os akció. Voltaképpen így, 1500 Ft-ért vásároltam a két pírt képező terméket. A Mangó és a Cseresznyefa árnyalatot választottam, mert ez a két szín volt az, ami számomra leginkább kihasználhatónak bizonyult. Aboltban egyébként a teszterek segítségével ez  az elgondolásom gyorsan alá is lett támasztva. Alapvetően mindig az volt a problémám a pirosítókkal, hogy vagy nem látszódtak rajtam vagy pedig a bohóc effektus jelentkezett. Az ásványi összetevők miatt ezek a termékek tartósabbak is, sőt brutálisan pigmentáltak így, karon. Azért az arcomra inkább apránként, építgetve használtam eddig, nem direktbe, mert akkor tuti, hogy túl sokat tennék fel. A színek csodásak, a termékek nagyon szépen felsimulnak a bőrre, így nyáron is szépen feküdnek fel a fényvédő és a púder tetejére.

Alapvetően nem szeretem a por állagú pirosítókat, mert eddig minden esetben beleültek az alapba, amit képezni szoktam, de ezek a termékek nem redőztek be. Apró csillámokat tartalmaznak, de számomra nem zavaró egyáltalán, nem diszkógömb hatást kölcsönöznek, hanem egy kis pluszt nyújtanak, ami nyáron csak pozitívum. A Mangós árnyalat egy pirosas-rózsaszínes színkombináció, a Cseresznyefa pedig, egy barnás árnyalat. Nyárra mindkét szín tökéletes és nem mellesleg ezek az év többi időszakában is remekül viselhetőek. Ami számomra negatívum, az a csomagolás. Bármennyire is óvatos vagyok mindig egy csomó termék kiszóródik. 






Szeretnétek sminkes bejegyzést is velük?
Puszi, Szofi



You May Also Like

0 megjegyzés