Manna: zöld teás arcpakolás

by - augusztus 01, 2018


Sziasztok!

Kezdjük az augusztust egy kis szépségápolással. Nagyjából két hónappal ezelőtt vásároltam meg a Mannának a zöld teás pormaszkját. A márkától már volt szerencsém kipróbálni terméket, ami szintén egy pakolás volt, ennek a kék agyagos változata. A DM üzletében vettem, ráadásul az új drogériás kártyának köszönhetően, no meg a sok pontomnak, 2400 Ft helyett 1800 Ft-ért csaptam le rá.

Manna zöld teás pakolás:
A termék leginkább problémás bőrre lett kifejlesztve, pattanásos, mitesszeres eltömődött pórusokra. A  márka azt ígéri, hogy a Manna pakolás méregteleníti a bőrt, segít fellélegeznie és használat után tiszta pórusokat hagy maga után. A termék két fő összetevővel rendelkezik, amelyek közül az egyik a zöld agyag, aminek számos jótékony összetevője van; ásványi anyagok, nyomelemek, szelén, cink, magnézium, kálium és még sok más.Ez az összetevő felel az aknés bőr nyugtatásáért és méregtelenítéséért is nagy vonalakban. A másik fő összetevő a zöld tea, ami erős gyulladáscsökkentő hatású.


Megmondom őszintén, ez a maszk számomra inkább csalódás volt, mint kedvenc. Nagy örömmel vettem meg az üzletben, mondván magamnak, hogy a kék változatát mennyire szerettem, ez is biztosan jó szolgálatot fog tenni. Összességében az a problémám a maszkkal, hogy bárhogyan is vigyem fel, a bőröm alatta elkezd viszketni pár másodperccel azután, hogy felkentem. Mindig megtisztított arcra használom a maszkot és mivel az arcápoló termékeim a lehető legkíméletesebbek, így az se lehetséges, hogy bezavarna például a lemosóm, a használatában. A termék por állagával egyébként nekem nem volt eddig se problémám, nem sokkal tart tovább a kikeveréssel járó felvitel sem. Az ujjammal vagy egy kis maszkecsettel szoktam felkenni az arcomra, a nyakamra és a dekoltázsomra. 


Másfél hónapja használom, úgy voltam vele, hogy az első két próbálkozás után  nem fogok vele szenvedni tovább, de aztán nem hagyott nyugodni az a tény, hogy ennyire viszket alatta a bőröm. A húgom, Deedy is tesztelgeti velem a terméket és neki is ugyanez a tapasztalata, bár egy sokkal enyhébb formában. Nos,  a  a zöld tea összetevő miatt azt vártam volna, hogy hűsítsen is fog a termék, főleg így a nagy nyári melegben, de ezt sem tapasztaltam. A tisztító hatása rendben van, bár kiemelkedő tulajdonsága ez sem a pakolásnak. Használat után a bőr enyhén húzódik és szárazabbnak is látszik, nem csak érződik. Ennyi pénzért a Lush Mask of magnamity maszkja ezerszer többet ér véleményem szerint, ráadásul az összetevői is hasonlóan szépek. A kék algás változattal viszont meg voltam elégedve, sokkal többet nyújt, mint ez a verzió.


Nektek mik a tapasztalatotok a maszkkal kapcsolatosan? Próbáltatok már Manna maszkot?
Bissous, Szofi

You May Also Like

0 megjegyzés