Peony szójagyertyák - édes almás pite

by - november 17, 2018


A Peony Szójagyertya márka 2017-ben indult, így tényleg egy nagyon friss vállalkozásról beszélhetünk. Elsőként a Csak Design esemény kapcsán találtam rá ezekre a gyertyákra és szerelem volt első látásra. Akkor még a kávés kínálat volt nálam a kedvenc, bár nem vagyok nagy kávés, de az illatát nagyon szeretem. Közben eltelt egy hosszabb időszak és elfeledődött a rendelésem, majd nyár végén/ ősz elején fény derült a 2018-as őszi kollekcióra. A csodás ámbra üvegek és az almás pite illat, no meg persze a csodás Instagram posztok meggyőztek és leadtam egy rendelést Halloweenkor. A márka gyertyái szójaviaszból készülnek, ami azt is jelenti, hogy nem szennyezik a levegőt és tiszta égés zajlik gyertyázás közben. A pamut kanóc és növényi olajokkal gazdagított viasz adja meg a termékek igazi varázsát.


Égetés előtt mindenképpen olvassátok el a márka termékeihez tartozó leírásokat, amelyben megtudhatjátok mit kell tennetek ahhoz, hogy sokáig problémamentes égetés tudjon lezajlani használatkor. Illatra csodás, édeskés, almás felhőt kapunk. A nagy 250 ml-res gyertya pedig, kifejezetten erős illattal rendelkezik. Az égéssel semmiféle problémám nem volt eddig, a kanóc és a viasz is megfelelően viselkedik. Viszont, az illat meggyújtva alig érezhető egy kicsi szobában is, ami picit elszomorított. A nagy gyertyát így, nem is gyújtottam meg, mert a kupak levételével intenzívebb varázst kaptam, mint a kisebb gyertyánál égésnél. Lehet később megpróbálkozom az égetéssel is, ugyanis voltam olyan ügyes, hogy leejtettem a gyertyát és az üveg alja kicsit betörött, így sokáig dekorációként nem húzhatja.Mindenképpen fogok frissíteni a bejegyzésen, amint meggyújtom a nagy gyertyát is, mert kíváncsi vagyok, hogy kitölti-e a szobám illatát égetve is. A téli kollekció is csodás, engem a forralt bor illatú gyertya vonz leginkább a szériából.





Update: Meggyújtottam a nagy gyertyát is, hiszen a kupakot levéve nagyon finom illatot árasztott a szobába, így bátorkodtam megpróbálkozni az égetésével is. A  gyertyát a leírtak alapján készítettem elő és kezdtem neki a gyújtásának. Az alján az üveg megtörött picit, mert kicsúszott a kezemből egyik nap, de a fotókon sem hiszem, hogy ez látszik. Konklúzióként lejegyezném, hogy égetve szinte semmilyen illatot nem tapasztaltam. A kanócot vágtam, ahogy elő volt írva, de a viasz, mint a legtöbb gyertyánál itt is kiült az üveg falára és nem egyenletes elhasználódásban égett.

Ti milyen gyertyákat égettek a hideg időkben?






You May Also Like

0 megjegyzés