Happy Skin natural handmade cosmetics terméktesztek

by - november 09, 2018



A blog szépségrészlegét olvasva láthatjátok, hogy legnagyobb százalékban hazai márkák kozmetikumairól írok, hiszen ezeket is használok. A Happy Skin  natural handmade cosmetics márka alapítója Göcsei Kamilla. Az ő története az ekcémával kezdődött és azt gondolom, ezzel az elindulási ponttal a márka, egyáltalán nincs egyedül. Kamilla, orvos édesanyjával kezdte a márka kiépítését és azóta, a pécsi vállalkozás folyamatosan fejlődik. A márka első percre nagyon szimpatikus volt nekem, mert felismeri azt a két dolgot, ami számomra a bőrápolásban nagyon fontos, ezek pedig a megfelelő mennyiségű és minőségű összetevők és a natúr, tiszta összetevők. A Happy Skin termékek számomra nem újak, hiszen  én is vásároltam már többször a márkától és nagyon szerettem a választott termékeket. 
Nyár végén pedig, kaptam tesztelésre  három terméket, amelyeket én választhattam ki, ami nagyon szuper volt, hiszen így, még nagyobb örömmel próbálhattam ki őket.

Választottjaim: Pandora áfonyás gyümölcsmaszk, harkányi termálvizes arckrém, Zeusz szilárd szappan ricinusolajjal és csalán-kivonattal


Nyáron debütált a markánál a termálvizes kollaboráció, amely a Harkányi termálfürdővel történt. Gyerekként, rengetegszer voltam Harkányban és nagyon kellemes emlékek fűznek a gyógyvizes fürdőhöz, így ez a termékcsalád különösen szimpatikus volt nekem. Az arckrémet választottam és nem bántam meg. Az eddigi legkedvencebb arckrémem, amit valaha is próbáltam. Könnyű, de picit sűrűbb állagú krémet kapunk, nem annyira vizes a bázisa, de nem is nehéz, főleg a bőrre felvíve, mert könnyen eloszlik. Az illatanyagmentes krémnek egy pici gyógyvizes beütése van, ami felkenve 100%-osan eltűnik. Építhető, primerként is kitűnő. Nyár végén, illetve az őszi meleg napokon is kellemes volt a viselete, így nem kellett félretennem a terméket, az enyhén sűrűbb állag miatt. A csomagolása egy könnyű flakon, a szöveg és az illusztráció kevésbé bírja, hamar kopik, de a beltartalom bőven kárpótol ezért. Az összetevőket vizsgálva nagyon örültem, hogy sem denaturált alkoholt sem pedig parfümöt nem tartalmaz, ami nálam szinte alapkövetelmény a bőrápolási termékeknél. Nagyon ritkán teszek kivételt ezen a téren. Bio shea vajat és bio kókuszolajat tartalmaz nagyobb mennyiségben, illetve hyaluronsavat is. Bónuszként A, C és E vitamint is magukba nyeltek a krémek. Én az arckrémemtől ennél többet nem várok el, hidratáljon, legyen minimál INCI-je és gyengéd legyen a bőrömhöz. A speciálisabb feladatokat nálam, a szérumok viszik el. 


A régebbi olvasóknak biztosan nem újdonság, hogy nagyon szeretem az arcmaszkokat, legyen az krém vagy por állagú. A Pandora áfonyás gyümölcsmaszk azért tetszett meg, mert kifejezetten érzékeny bőrre lett kifejlesztve, így az irritáció esélye majdnem egyenlő, a nullával. Mennyiségben nagyjából 3 hónapig használható, de én jóval előbb elfogyasztottam a tégely tartalmát, mert volt olyan hét, hogy 2-szer is felkentem az arcbőrömre. 1 teáskanál port egy evőkanál vízzel kell elkeverni addig, amíg egy sűrűbb maszkot nem kapunk. Nekem ez sosem sikerült, mindig elég híg lett a végeredmény, ami a márka többi maszkjának használatakor nem volt jellemző. A kikeverésre nagyon figyeljetek oda, mert ti is könnyedén járhattok így és az arcra való felvitel is macerásabb jóval, hiszen mindenfelé csöpög a híg keverék. Az illata egy picit savanykás volt, de az áfonya miatt nem is csodálkoztam ezen igazán. Vegán, illatanyag mentes, tartósítószert és színezéket sem tartalmaz. Aloe verát és kaolint is rejt magában a por, ami az érzékeny bőr legjobb barátai tudnak lenni. A különösebb tisztító hatását nem éreztem, de használat után puhább lett a bőröm és hidratáltabb, de a nagy bumm elmaradt. Talán azért is, mert nem teljesen a bőrtípusomnak megfelelő maszkot választottam, ugyanis jelenleg a Dioné maszkot használom a márkától, ami pedig sokkal inkább okoz látványos javulást az arcomon. Mindenképpen próbáljatok ti is a bőrtípusotoknak megfelelő maszkot a kosaratokba tenni.


A harmadik termék, az egy hajszappan volt, méghozzá a hajhullás és száraz, korpás fejbőrre való változat. Én az a típusú ember vagyok, aki szeret kísérletezni a szilárd szappanokkal, legyen az hajra vagy testre kifejlesztve. A Zeusz szappan mindamellett, hogy illatanyagot, tartósítószert és parabént nem tartalmaz, SLS-t sem. Nagyon sok márkánál ez az összetevő megjelenik, ami, amint tudjuk irritációt okozhat. A Lush szárazsampon korongjaiban megtalálható ez az összetevő is, csak, hogy érezhessétek a különbségeket. Hajmosáskor a tenyeretekben érdemes víz hozzáadásával folyamatosan felkenni a szappant a hajatokra. Ne várjatok hirtelen habzást, viszont egy kis türelemmel nagyon jól meg lehet mosni vele a hajat. Utána érdemes kíméletes INCI-vel rendelkező másik samponnal is leöblíteni a fejbőrt, mert a ricinusolaj összetevő miatt, ragadós és csúszós hatást kaphattok.  Még a fele megvan a szappannak, így nem tudok mélységekbe nyúló tapasztalatot mondani nektek. Frissen mosva és vasalva csillogóbb és fényesebb, mint máskor.


Ti melyik Happy Skin terméket próbálnátok ki? Mi tetszik a kínálatukból nektek?



a termékeket tesztelésre kaptam/

You May Also Like

0 megjegyzés