Ünnepi arcápolás magyar márkákkal

by - december 22, 2018


Az ünnepekre se szerettelek volna titeket bejegyzés nélkül hagyni, így témaként az arcápolást választottam, mert imádok mindent, ami ezzel kapcsolatos. Karácsonyra kaptam/vettem ezeket a termékeket és a szérumok okot adtak arra is, hogy még inkább előtérbe kerüljön az, hogy az ünnepek rólunk is szólnak. Nagyon sokunk kimerülten zárja a karácsonyi estéket, sütés-főzés, rohanás és utazás, így a magunkra szánt idő lehetősége is egyre csak csökken. Az én oldalam leginkább a hazai termékekre összpontosít, így a bejegyzésben lévő termékek is 100%-ban magyar készítmények. 

November közepén debütált a Skinsmart oldalán a Geek&Gorgeous márka új C-vitaminos széruma és ez, okot adott arra, hogy a mandulasavas BHA hámlasztót és a hialuronsavas szérumot is megrendeljem az oldalról. Eszter, a Drop Organics márka tulajdonosa pedig, meglepett egy újabb balance szérummal, mert az előző elfogyott és nagyon szerettem. Köszönöm innen is! A húgomtól pedig a Yamuna testvajait kaptam, amik illatra nem fokozzák a karácsonyi időszak szépségeit, hatásban viszont annál inkább. A 101 szérumokról tél végén biztosan olvashattok majd tesztbejegyzést is, a Drop Organics márkáról pedig olvassátok el az interjúmat, mert sok mindent megtudhattok az arcápolásról is, ha te is beauty geek vagy akkor pedig kötelező! 





Kellemes Ünnepeket!
#keresdamagyardizájnt Olvasók!

Szofi

/a képek néholi életlenségéért elnézést, a gépemre ráfér egy kis szervíz

You May Also Like

0 megjegyzés