Az én újévi kedvenceim

by - január 10, 2019



A decemberi hónapban lett néhány hazai márka/termék, amik a mindennapjaim szerves részét képezték. Ezeket szeretném nektek is megmutatni, hátha hasznos lesz számotokra. A képek minőségéért előre is elnézést szeretnék kérni, a fényképezőm még nem javult meg teljesen, de igyekeztem, hogy a fókusz annyira látványosan ne másszon el.

Czikkcakk naptár: Czikkely Panni termék designer és jelenleg a MOME hallgatója. A 24 éves lány imád rajzolni és ezt a tehetségét nagyon szívesen  mutogatja másoknak is. A tavalyi év nagy sikere után idén is készített egy éves naptárat, amit ti is le tudtok tölteni ezen a linken. Panni grafikáival 2018 őszétől a Zug műhelyben is találkozhattok. A Zug műhelyről olvashattok bővebben is egy előző posztom kapcsán.


Peony szójagyertyák: A Peony márka is magyar, ráadásul 2017 végén jött létre. A szójaviasz és a kellemes, természetes és  üde illatok ötvözetét próbálják vegyíteni. Novemberben rendeltem a márkától, a bestseller őszi almás pités illatukat. Akkor nem lett a kedvencem az illat, 1-2 hétig alig volt érezhető a süteményfelhő, de égés nélkül egy idő után jött a várva várt otthon illat. Részletesebb beszámolóért, szintén ajánlanám a márkáról írt hosszabb bejegyzésem.

Zenzero: A Zenzero márkától az obszidián marokkő nagy kedvencem lett, pedig nem vagyok az a kifejezettem fekete szín párti. Az ásványok az elmúlt hónapokban nagyon elkezdtek érdekelni és szeretnék sok szépséget is a magaménak tudni, de nem feltétlen ékszer formájában. Jó érzés volt a táskámban vagy a kezemben tartani akkor, amikor úgy éreztem kell egy kis plusz egy kis megnyugvás. Az elmúlt egy hónapban ez a kis feketeség is belopta magát a szívembe.



Csak Pin: Klement Csaba 2012-ben végzett a MOME animációs szakán és innentől kezdve pedig 100%-osan a saját stílusát formálta. Csabiról a munkái mesélnek maga helyett, így érdemes kicsit ránézni a munkásságára. Gifjei viccesek, nyersek, néhol groteszk hatásúak. Csaba ismerős lehet azoknak, akik rendszeresen nézik a Comedy Centralt, hiszen ők és a Fox is felkérte már számos gif-es tartalom legyártására. Szereti Ciccolinát és a cuki állatokat is. Grafikái megjelentek pin formában is, amik közül én, egy felhő mintájút választottam.


Geek&Gorgeous: A Krémmánia tulajdonosa Judit és a Helia-D létrehozott egy közös márkát, a Geek&Gorgeoust. A termékek kifejezetten magas hatóanyagtartalmú, jó minőségű összetevőket tartalmaznak nem tesztelik őket állatokon és illatanyagokat sem tartalmaznak. A Cheer Up hámlasztó december elején érkezett meg hozzám. A terméket nagyon szeretem, kellemes állagú és szépen egyenlíti ki a bőröm, így, aki most kacérkodna a kémiai hámlasztással és kombinált bőrtípusa van annak nagyon ajánlom tesztelésre.


Meséljetek, nektek mik a mostani kedvenceitek?

Szofi



You May Also Like

0 megjegyzés