A hajékszer kollekcióm

by - április 27, 2019


Sziasztok!

Majdnem két hónap szünet után ismét itt vagyok és újult erővel csapok bele az egyik kedvenc hobbimba. A szünet oka egyszerűen csak annyi volt, hogy kellett kicsit pihennem, átgondolnom, hogy milyen irányba is szeretném tovább vinni az oldalt. A munkám miatt az elmúlt időszakban is állandóan írtam, így nem szívesen álltam neki a blogra sem tartalmat gyártani. A holdponton már túl vagyok, így kedvvel és sok-sok projekttel folyamatosan érkeznek majd a bejegyzések. Igyekszem majd saját magamat is jobban belecsempészni a posztokba, képekkel, történetekkel, hiszen hiába a design, mégis én vagyok az összetartó pillér, plusz ti is sokszor írjátok, hogy szívesen látnátok, hallanátok, jó lenne megismerni jobban engem is. Ígérem, hogy apránként ez is változni fog, ha pedig Instagramon követtek, akkor sztoriban most is találkozhattok személyesebb témákkal egyaránt.

A képeimen keresztül és néhány posztom által láthattátok, hogy hosszú hajzuhataggal rendelkezem, bár pont másfél hete voltam egészségügyi hajvágáson, ahol -8 cm el is tűnt hirtelen. Nos a lényeg, hogy nem vagyok nagy frizurás, másnak tudok fonásokat készíteni és kreatívabb tűzéseket, de magamnak általában csak  kivasalom vagy hullámosítom. A csatokat és a hajbavalókat viszont nagyon kedvelem, öltöztet és a szelesebb időben tartja is a hajam nagy részét. Az idei évben pedig, ez a trend ismét visszaköszönt, így egyértelmű volt, hogy kibővítem a kollekcióm. Gyöngymániásként láthatjátok, hogy jó néhány darabot be is szereztem ezekből is. A fotón lévő hajékszerek nem hazai termékek, de ha ti ragaszkodtok ebben is a magyar vonalhoz, akkor a PSTR Store kínálatát tudnám ajánlani, ott találhattok néhány hasonló darabot, bár ha jól tudom, akkor ők is külföldről szállítják a csatokat.

A posztok várhatóan heti rendszerességgel fognak kijönni, de előfordulhat az is, hogy sűrűbben vagy ritkásabban lesznek. Igyekszem majd előre bejelenteni a csúszásokat, de inkább próbálom majd tartani az ütemtervet. Tervezek majd egy posztot a @keresdamagyardizajnt mozgalomnak is, hiszen egyre több lelkes követővel bővül az oldal és eléggé régen volt erről a témáról szó, lennének megosztásra váró friss gondolataim. Nyereményjátékot is tervezek, így a közösségi platformok bekövetését is tudom ajánlani, ha nem szeretnétek lemaradni. 

Üdv újra mindenkinek, és keressük együtt a magyar dizájnt!

Szofi




(A csatok lelőhelyei: Stradivarius)

You May Also Like

0 megjegyzés