DURCA hajgumik

by - május 12, 2019


Hey minden dizájn rajongónak,
a mai posztban mégis a Durca márkáról írok, mert rájöttem, hogy a hétvégi design eseményes poszt kibővítve és más kivitelezésben sokkal inkább élvezhetőbb lenne, így csere-bere történt. Szerintem így se bánjátok, hiszen sokan vártátok a posztot a hajgumikról is. Őszintén szólva, két dolog miatt voksoltam le a brandnél, amiből az egyik az, hogy szabászati hulladékból dolgoznak, így a vásárlással a lelkem is kicsit jobban megnyugodott, mintha EBAY-ről rendeltem volna egy ilyen típusú hajbavalót. A másik ok pedig az volt, hogy a 90-es évek elemei engem is beszippantottak és ha hiszitek ha nem, nem volt hajgumim egy darab sem. Mondjuk ez már rögtön három ok, de sebaj.

2018 novemberében indult be a Durcás, Fényes Paula és Sipos Lili keze által. A lányok egy ideje szerettek volna kézzelfogható terméket árusítani úgy, hogy a környezetvédelem is fontos szerepet kapjon. Lili és Paula időközben hozzájutott egy nagyobb mennyiségű szabászati hulladékként leselejtezett anyaghoz, amik a méretükből adódóan már ruhakészítésre nem használhatóak. Az anyagok színessége, egy régi óvodai kép és egy adag szenvedély megteremtette ezt a hazai márkát is.

A brand neve egy óvodai képhez köthető, ugyanis a lányok egyike egy ilyen fotón hord hasonló hajgumit, amin éppen durcázik is, így született meg a márkanév. Az Instagram oldalon is ez a kép van kint a profilban, lessétek meg mindenképpen. A brand termékkínálata színekben, anyagokban igen vegyes és akár saját elképzeléssel is fordulhattok a lányokhoz, amennyiben van náluk raktáron hasonló anyag mindent meg is valósítanak. Én egy selyem, leopárd mintájú hajgumit és egy bársony verziót vadásztam le. A budapestiek a Repertory design boltban találják meg a márkát, a vidékieknek pedig marad az online rendelés a fiókon keresztül.



A durcák  900 Ft-os darabáron kaphatóak a Repertoryban

You May Also Like

0 megjegyzés