Catana Comics - Szerelmes pillanatok

by - június 01, 2019


Talán tudjátok vagy sem, de nagyon szeretem a kedves és érzelmes rajzokat és ha ez társul a képregény formátumával, akkor annak csak örülni tudok. A Catana Comics képregényeket már szinte a kezdetek óta követem és azóta is magával ragad Catana és John édes, apró megélt pillanatai. Mindenképpen szerettem volna ennek egy rövidebb posztot szánni, mert bár sokan ismerhetitek a művészt, de a háttértörténetüket szerintem már kevésbé tudhatjátok.


Catana Chetwynd egy amerikai 1ány, aki a szerelmes rajzai által lett híres. A képregények történetének a kezdete 2016-ra datálódik, amikor is ő és John egy hálaadás napi este után a puszta észlelés-hatásról kezdtek el elmélyültebb beszélgetést folytatni. Az elmélet lényege az, hogy a folytonos jelenlét és találkozások száma képes megnöveli a másik iránt érzett szimpátiát. John, Catana párja akkor felvetette, hogy milyen jó lenne az, ha Catana követné őt minden áldott nap és ebből a kísérletből képregényes szösszeneteket is rajzolna. Végül a két fiatal egymásba szeretett és a rajzok stílusa is átformálódott, innentől kezdve a kapcsolatuk apróbb jelenetei kaptak fókuszt az alkotásokban. Az illusztrációkat John tette közzé a világhálón, mondván, hogy ezeket a pillanatokat másoknak is látnia kell, a népszerűségük pedig innen datálható igazán.


A Könyvmolyképző Kiadó által itthon is meg lehet már vásárolni a rajzok könyves formátumát, de a hivatalos oldalon és egyéb forgalmazó helyeken pólókat, naptárat és egyéb kiegészítőket is be lehet szerezni. Én az Alexandra oldalán rendeltem meg a saját példányom, mert akció is volt/van a könyvre, így ajánlom nektek, hogy nézzetek körül ezen az oldalon is. Néhány hónappal ezelőtt írtam egy hasonló posztot is, amiben a Puuung művész rajzai kaptak szerepet, így ezt is tudom nektek ajánlani, ha még nem olvastátok és érdekelne titeket hasonló poszt.


You May Also Like

0 megjegyzés