3 kevésbé ismert magyar kozmetikai márka

by - július 29, 2018


Sziasztok!
A mai napom leginkább pihenéssel telik. Pár napja elkezdtem nézni a W,Two Worlds sorozatot és jelenleg is azt darálom. Ez egyébként egy koreai kdráma. Őszintén szólva soha nem hittem volna, hogy én ilyen típusú sorozatot fogok nézni,de Lee Jong Suk és a manhwá világa nagyon beszippantott. A pihenés mellett szerettem volna produktív is lenni és nem szerettem volna megfeledkezni a blogról sem. Úgy volt, hogy a már félig kész Manna arcpakolásról szóló bejegyzést teszem közzé, de aztán, e téma mellett tettem le a voksom. Kutakodtam az elmúlt időszakban és találtam 3 olyan hazai kozmetikai márkát, amelyek nagyon ígéretesnek tűnnek a számomra, de ehhez képest nagyon kevés figyelmet kapnak, majdhogynem ismeretlenek a telített piacon.

A Tibolina márka története 1992-ben indult, amikor is Sajóbábonyban megalkották a gazdag receptúra alapján készülő krémek egyikét. A márka letisztult csomagolással kezdte, elsődlegesen fém tubusba töltve árusították a kifejezetten munkavédelmi funkcióra szánt kozmetikumokat. A márka csomagolása egyszerű műanyagtégely, csajos dizájnnal. Az áraik nagyon korrektek, sőt inkább olcsóak. Egy 100 grammos krém 560Ft-ba kerül. Az én érdeklődésem nagyon felkeltette a márka.

A Colo Pure Skin Care márkát 2014-ben Bartha Csilla hozta létre. Csilla a márka piacra dobása előtt, már jó pár éve kevergetett hobbi szinten krémeket,amivel a fő célja az volt,hogy a közvetlen környezetét ellássa minél jobb és természetesebb összetevőjű natúr termékekkel. A vállalkozás beindulása viszonylag átlagos történet, Csilla kibővítette a tudástárát,mert nagyot álmodni és megalkotta a magyar kozmetikai ipar egyik új feltörekvő brand-jét. A termékek letisztultak, egyszerűek és tematikusak. Ezt úgy értem, hogy három fő vonal van a kínálatban, amik közül válogathatunk. Az egyik ilyen a testápolás, a másik az arcápolás illetve a baba-mama termékek és a megoldáscsomagok.

A harmadik cég, akiket szeretnék nektek bemutatni, az nem más, mint a Haranvölgyi Institute. Az előző két márka ár-érték arányban nagyon is elérhetőek mindenki számára, ez viszont, már majdnem a high end kategóriába sorolható brand. A Harangvölgyi kozmetikai cég, egy hagyományokra alapozó üzletág, ami családi vállalkozásként működik, több mint 25 év tapasztalattal a hátuk mögött. A család, már 3 generáción keresztül a szépségiparban tevékenykedik. A mostani vezetést Harangvölgyi Anna végzi,aki az ősi receptúrákat keveri a modern eljárási lehetőségekkel. Az Anti-Ageing az egyik fő vonaluk. Azért tetszett meg a márka, mert bár nem az én pénztárcámnak találták ki ezeket a kozmetikumokat, de a szemléletmód, amit képviselnek engem meggyőzött.Ezen kívül pedig, nagy hangsúlyt fektetnek a környezettudatosságra is. A Harangvölgyi szalonokban például a kezelések során energetizált, tisztított vizet használnak, a kozmetikában használatos törölközőket és egyéb anyagokat ökomosószerrel mossák.
Remélem tetszett nektek a mai bejegyzés is! 
Üdv,Szofi


a fenti kép kivételével a vizuális anyag az említett oldalak tulajdonát képezik

You May Also Like

5 megjegyzés

  1. Nagyon hasznos bejegyzés lett, pont mostanában gondolkoztam el azon, hogy milyen kevés (ismert) magyar kozmetikai márka van. A Tibolinának nagyon dizájnosak de mégis egyszerűek a termékei, nem is értem miért nem vált még népszerűvé, de a többi is jónak tűnik. :D A W, Two Worldsért pedig plusz pont, mostanában én is rá vagyok függve a kdramakra. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszett és hasznosnak találtad. Én most tartok a 12.résznél, Lee Yong Suk és a sztori illetve a Puuung könyvnek a belevétele telitalálat. Hamarosan meglesz a Temperature of love sorinak is a fordítása azt is tudom ajánlani, illetve az About Time sorozatot

      Törlés
    2. egyébként magyar termékekkel fut egy nyereményjáték is, ha van kedved, akkor jelentkezz :)

      Törlés
  2. Szia! Egyszerűen mesés az oldal! ❤

    VálaszTörlés