Interjú: Nituska Design, ahol lehet nagyot álmodni

by - június 29, 2018


Sziasztok!
A hétvégére hoztam nektek egy interjút Anitával, aki a Nituska design megalkotója. Aki szemfüles olvasóm, az láthatta már a márkát az oldalon, hiszen év elején rendeltem én is két csodapárnát. Anita termékei nagyon édes darabok, lehet érezni, hogy minden egyes kis alvótárs szeretettel és örömmel készül, legfőképpen gyerkőcöknek. Sokan írtatok, hogy nektek is elnyerte a tetszéseteket a márka, így arra gondoltam ismerkedjetek meg bővebben is az álmokat teremtő felhővilág megalkotójával.

1.Anita, hol tanultál meg ilyen szépen varrni? Ha jól tudom, három gyermeked is van, először csak nekik kezdtél el párnákat készíteni?

Juhászné Kiss Anita vagyok, három igazi egyéniség édesanyja, aki feltétel nélkül megbízik az emberekben, örök optimista és hajtja az alkotás szenvedélye!

 2. Hogyan született meg a Nituska Design? 

Eredetileg Ruhaipari Szakközépiskolában végeztem, de utána, évekig nem varrtam. Egyáltalán nem érdekelt ez a szakma, inkább a színjátszás, rádiózás, újságírás és a közösségi élet foglalkoztatott. Egészen más úton indultam el középiskola után. Tanítói és mentálhigiénés diplomát is szereztem, és évekig családgondozóként, majd mentálhigiénikusként dolgoztam. Amikor megszületett az első gyermekem éreztem, hogy szeretnék neki olyat adni, amit teljes egészében én készítettem. A férjem ekkor lepett meg egy varrógéppel. Azóta töretlen a varrás, de főleg az alkotás iránti szerelem. 


3. Milyen stílus az, amit te képviselsz? Miért éppen a felhők?

A Nituska Design gondolata, a harmadik gyerkőc születése után fogalmazódott meg bennem. A legutolsó munkahelyemen szenvedélybetegekkel foglalkoztam, ahol munkarehabilitáció gyanánt varrást tanítottam nekik. Imádtam ezt a munkát és közben volt lehetőségem jobban el is mélyedni a varrás rejtelmeiben. A Gyes alatt, egyre több mindent kipróbáltam, elkezdtem figyelni a trendeket és egy kisebb fajta piackutatást is végeztem. Úgy éreztem, hogy a kézműves termékeknek van létjogosultsága. Hiszen van egy réteg, aki nem szeretne olcsó, rossz minőségű kínai terméket rakni a gyermeke szobájába. Nekik, igenis fontos a minőség, az egyediség, sőt, egyre fontosabb, hogy magyar alkotók kezei közül kerüljön ki az, amit megvásárolnak. 

4. Hogyan dolgozol, három gyermek mellet azért, van mindig teendő, nem is kevés. Szuper napirended van vagy ennyire szuper anyu vagy?

Három gyermek mellett nem egyszerű a munka, de ettől függetlenül ők azok, akik inspirálnak. Sőt, segítenek is… Nagyon fontos számomra, hogy a gyerekek megtanulják a munka értékét, hogy lássák azt, hogy a pénzért igenis meg kell dolgozni.

5. Milyen anyagokból dolgozol, hogyan válogatott össze ezeket? A vásárlóid mennyire szabják meg, mit mivel kombinálj a végeredmény kedvéért?

Hogy miket készítek? Főleg gyerekszoba dekorációt. Tároló dobozokat, kispárnákat, takarókat, ágyrács védőket, játszószőnyegeket. 



6. Megmondom őszintén én még nem találkoztam olyan párnával, ami sóval lett volna töltve. Honnan jött ez a kivitelezés? Mire jó a parajdi só és hogyan kell alkalmazni, hogy a lehető legjobb hatást fejtse ki?

 Az egyik fő termék kategóriám a parajdi sóval töltött felhő és csepp párna. A parajdi só 84 féle ásványi anyagot tartalmaz, ami mind benne van egy design párnában. Háromféleképpen lehet őket használni. Melegítve felső légúti megbetegedésekre, fülfájásra, arcüreggyulladásra használjuk. A fagyasztóban lehűtve például ficamra, simán az ágyba téve pedig, tisztítja a levegőt. Szerencsére a vásárlóim nagyon szeretik és a visszajelzések és a saját tapasztalatom szerint is sokat segít a beteg gyerekeknek (és felnőtteknek).



Ezekkel az interjúkkal, az is a célom, hogy picit jobban belelássatok ezekbe a szívvel-lélekkel készült egyedi dizájntermékekbe. Az interjúk folyamatosan készülnek a hazai alkotókkal, remélem szeretitek és szeretni fogjátok ezeket is.
Puszi, Szofi 

You May Also Like

0 megjegyzés