Luna táska/ fesztivál kollekció 2018

by - június 06, 2018


Sziasztok!
Egy kicsit eltűntem mostanság, hiszen nem tudom mennyien tudjátok, de épp államvizsga előtt állok. Emellett pedig a napjaimat eddig egy jó részben az utolsó vizsgák tették ki. A nyári időszakra rengeteg új ötletem van, tesztelgetek néhány terméket, amiket szeretnék nektek véleményezni. Június végén pedig, érkezem egy nagyobb bejelentéssel is. Mindeközben megünnepeltük a szülinapomat, jól eső érzéssel olvastam a blogos kommentjeiteket és válaszoltam nagy örömmel.

A mai posztban a Luna táska márkának a legújabb nyári fesztiválkollekcióját szeretném bemutatni nektek. Nyári Lilien márkájával tavaly nyáron ismerkedtem meg és azonnal rendeltem is egy trópusi gymbag-et. Idén a tavaszi kollekcióból egy hátizsákkal bővítettem a kollekciómat, amit láthattatok az instagramomon is. Ezzel a táskával ígértem egy outfit bejegyzést, ami picit csúszik, de hamarosan érkezni fogok vele.

/PALERMO/ 

Az idei fesztiválkollekció számomra nagyon megnyerő. A tavalyi nyári szériában is megjelent a pálma minta és a letisztult vonalvezetés egyaránt, amit idén is követtek az alkotók. A fehér műbőr és a zöldes leveles mintha a fa logóval nagyon szép kompozíciót ad, bár őszintén szólva én sajnálnám a táskát fesztiválra vinni, hiszen ezek az anyagok nagyon gyorsan koszolódnak.

/PARMA/

A hátizsák gymbagek közül nekem a rózsaszínes pasztell árnyalat lett kedvenc, valószínűleg ezt is rendelném meg magamnak. Tetszik ez a zsebes megoldás elől, zsebkendőt, naptejet és egy szemüveget simán eltennék ide, az első zsebbe. Nyaralásra is tökéletes, egy kis tengerparti üdülés pedig, egyszerűen kívánja ezt a táskát.

/RAVENNA/

/NAPLES/
(A táskák ára 6000Ft)

 fotók forrása: Luna táska 
Nektek melyik a kedvenc a 4 közül? 



You May Also Like

0 megjegyzés