1 hónap, 5 kedvenc

by - július 18, 2018


Sziasztok!

A mai bejegyzésben egy picit személyesebbre vettem a figurát. Hamarosan, picit alakítok a blogon, az elrendezésen. Fülek fogják jelezni a különféle kategóriákat az oldalon. Ennek már nagyon itt van az ideje, mert egyre sűrűbben jönnek a bejegyzések és nektek és nekem is könnyebb lesz ezeket szépen bemappázva látni. A blogon legnagyobb százalékban magyar termékekről, a magyar divatról, kézművesekről olvashattok, illetve interjúk is vannak és ezeknek a száma egyre inkább csak emelkedik, így mindenképp szükséges egy kis átalakulás. Mindemellett lesz néhány olyan poszt is a közeljövőben, ami nem kapcsolódik a magyar vonalhoz, viszont érdemlegesnek tartom a témát arra, hogy megosszam veletek. A mai is egy ilyen bejegyzés lett, amiben az elmúlt időszak néhány kedvencét hoztam el nektek.

1. Harminckettesek terén lévő fagyizó:
Szeretem a fagyit, de mindig szkeptikus voltam ezzel az édességgel kapcsolatosan, ugyanis nagyon sokat csalódtam az évek alatt. Számomra egy igazán finom fagyi ízes, jeges, nem túl édes és érezhetően minőségi alapanyagokból készül.A csoki fagyiknál szokott legtöbbször előfordulni az,hogy olyan az ízűk, mintha régi, 2-3 éves Mikulás csokit ennénk. Budapesten számos jó fagyizó van, a kedvencem a Gelarto Rosa, ami a Bazilikánál található. Nagyon jó fagyikat készítenek, ízes, friss, krémes, de drága is a kapott mennyiséghez képest. Így alternatíva után kellett nézni. A Harminckettesek terén van egy pékség, ahol májustól egészen szeptember végéig nagyon finom, hatalmas adagú fagyikat lehet kapni,200 Ft-ért/ gombóc, ráadásul a kapott mennyiséghez képest nem érződik az általam annyira utált felfújt fagylalt íz.


2. Cluse óra: Nem vagyok egy ékszerkedvelő lány,de az órákat nagyon szeretem. Egy szép letisztult elegáns óra öltöztet, egy könnyed nyári szettet, egy elegánsabb összeállítást is nagyon szépen fel tud dobni ez a kiegészítő. Diplomaosztóm alkalmából kaptam ezt az órát a nővéremtől és azóta is szerelem.

3. A spanyol zenék: A nyelvekkel mindig bajban voltam olyan szempontból, hogy ha egy adott nyelv csengése kevésbé tetszett nem is szívesen tanultam,ilyen nálam a német például. A sors iróniája vagy sem, a családom egy jó része német, így ha máskor nem is, de az évenkénti családi összejövetelekkor kénytelen vagyok használni a tudástáramban maradt szavakat. A francia az a nyelv, amit másfél évig iskolában is tanultam és a szívemhez nőtt minden téren, de az igazi nagy szerelem a spanyol. Imádom a spanyol emberek habitusát, a pezsgésüket, a vidám színeiket, az áradó boldogságukat. Belinkelem a mostani kedvencem, aminek mellesleg az animációja is elragadó.


4. Végh-Fodor Mónika - Mesetréning: Az elmúlt időszak iskola szempontjából igen húzós volt, így a könyvek háttérbe szorultak. Viszont, az elmúlt hónapban volt szerencsém elolvasni Mónika könyvét, amely 31 napos önismereti tréninget kínál, a mesék által. Először eléggé szkeptikus voltam. Azt gondoltam, ez is egy olyan könyv lesz, ami okítani akar, irányítani, megmondani mit és hogyan csináljak, aztán higgyem el, hogy máris nálam a siker kulcsa. Hála az égnek pozitív csalódás volt a könyv, kellemes olvasmány, főleg azoknak ajánlanám, akik felnőttként is tudnak a mesék világához simulni és hajlandóak észrevenni az átfedéseket a mesevilág és a valóság között. Akinek bővebben is felkeltette az érdeklődését a könyv, annak belinkelem az AH magazinba jegyzet írásom.


5.Femini Box: Május végén, június elején csatlakoztam a Femini Box csapatához és ennek nagyon örülök. Aki még nem ismerné a Femini Box-ot, annak elárulnám, hogy ez a dobozka az első olyan hazai meglepetésdoboz, ami a hazai alkotókat és kézműveseket támogatja, küzd azért, hogy szélesebb körben is elterjedjenek a 'handmade' termékek. A blogra került is fel egy cikk ezzel kapcsolatban, érdemes elolvasni és szemfülesnek is lenni, hiszen 1-2 hét és jön az új doboz, ami az Anya Kicsi Kincse nevet kapta.


Remélem tetszett nektek ez a fajta bejegyzés is! Néha szeretnék picit személyesebb vizekre is evezni, hogy jobban megismerjetek :) ha van kedvetek, ti is írjátok meg a mostani kedvenceiteket :)
Besos, Sophie

 a tipográfiát köszönöm @heyiamandának :) mindig csodákat művelsz








You May Also Like

0 megjegyzés