Európán belül: London II. rész

by - október 07, 2018



A visszajelzéseitek alapján nagyon tetszett nektek a Londonos bejegyzés első része, így bár picit csúszva, de itt vagyok a második résszel. Egy hónappal ezelőtt még kint voltunk és azóta is visszavágyom. London ősszel gyönyörű, bár mi nem kaptuk el az őszi levélhullás idejét és nem a halloween-i nagy hajrában érkeztünk, de a lelassult, szürkésebb időszak nekem a nagy kánikula után megváltás volt. 

HARRY POTTER STÚDIÓ

Hatalmas Harry Potter rajongóként a Warner Bros Stúdió kihagyhatatlan élmény volt számomra, ha Londonban jártok ti se hagyjátok ki. Két dolgot vártam nagyon az utazás alatt és ez volt az egyik. A szállásunkról 2 óra volt a stúdió, utaztunk Overgrounddal és DLR-rel megint és a 3. állomásnál átszálláskor, mi is kipróbáltuk a Harry Potter buszt. 2 font az ára, ami oda-vissza érvényes, szóval tartsátok meg a jegyet mindenképpen. A buszút alatt egyre inkább izgatottá váltam. Egy csodás kertvárosi részen mentünk végig (Wartford), míg aztán kiértünk a stúdió részhez. A jegyeket jó előre foglaljátok le, mert a turnusok hamar megtelnek.(kb. utazás előtt 3 hónappal előre) Érdemes reggeli időpontot kérni, hogy jó alaposan végig tudjátok nézni az interaktív kiállításokat. Mi délre mentünk és este 7-ig ott is voltunk, szóval tényleg körbejártunk minden kis zúgot. A hivatalos oldalon foglaltuk a jegyeket és mi, még a Tűz Serlege témát láttuk, most pedig a Sötét varázslatok tematika van. Az általános jegy 14 -15 ezer Ft közé esik, ami plusz dolgokat nem foglal magában. Én a sima jegyet választottam, Napocska pedig azt a csomagot, amiben volt füles is, így plusz információk is befutottak hozzánk. 

Amikor beértek egy kordonra számítsatok és a Private Drive alagsori kis kuckója jön veletek szembe. Ezután beinvitálnak titeket egy sötét szobába, ahol nagy kivetítők lesznek, időhúzás és hangulatteremtés. Aztán egy rövid kisfilmet  fognak vetíteni a főszereplőkkel és a végén pedig megnyílik a stúdió ajtaja és mindenki a saját tempójában kezdheti élvezni a több km hosszú terepet. Rengeteg képet készítettem a stúdióban, viszont nem szerettem volna mindet megmutatni nektek, hiszen ha még nem voltatok, akkor talán nem a legjobb, ha minden részletet lelövök nektek jó előre. A King's Cross rész után van egy kis pihenőhely, ahol kóstolhattok vajsörös fagyit és válogathattok a junk food-ok között is.











King's Cross

Másnap a King's Crossra is kimentünk, ahol mi is készítettünk hasonló képeket magunkról. Ha szeretnétek, akkor a HP bolt néhány alkalmazottja beállít titeket és lő is rólatok profi képeket és ezeket a boltban meg is tudjátok vásárolni távozás előtt. Lehet saját fényképezőgéppel és telefonnal is fotózni, ami így nem kerül plusz költségbe. Készítettem képeket a boltról is, nagyon jó cuccok vannak. Ár-érték arányban azonban drága, a Primarkban tudtok a legolcsóbban Harry Potteres cuccokat venni.







Tower

Csütörtökön és Pénteken városnézés volt a program A Tower Bridge környékét sétáltuk körbe, jártunk a Globe Színháznál, a Tate Modern múzeumnál, a Towernél, a HMS Belfastnál, a Borough Marketnél, a Millenium hídnál. Péntek délelőtt pedig elmentünk a Hyde Parkba, ahol sikerült lekapnom egy cuki mókust is.











Notting Hill

A Harry Potter Stúdió mellett Notting Hillt vártam leginkább. Londonban ez a negyed egyszerűen csodálatos. Színes házak, amikért én egyszerűen oda és vissza vagyok, kertvárosi részek, hétköznapi londoni pörgés és csodaszép látvány. Talán még nem is tudjátok, de nagyon szeretem Julia Roberts színésznőt és gyerekkoromban a Notting Hill című filmje hatalmas kedvencem volt, jó, még most is az. A filmben szereplő kis könyvesboltot  az itteni üzlet inspirálta és végre láthattam élőben is. A Portobello Road-on lévő minden egyes nap kinyitó vásár ezerszer jobban tetszett, mint a Borough Market, számomra hangulatosabb volt és az angol eper is nagyon finom. Az utolsó napunkon útba ejtettük a Disney Store-t, a Scherlock Holmes éttermet. A Trafalgar téren is jártunk és a mindenki által imádott Peggy Porschen Cake-nél is.



















Remélem tetszett nektek a hangulat bejegyzésem :) Ha van valamilyen véleményetek szívesen fogadom.

Puszi, Szofi

You May Also Like

0 megjegyzés