Megnyílt a Kell a Púder üzlet

by - október 03, 2018


A Kell a púder márkát Palánkiné Kelemen Gabriella hozta létre 2014-ben. Gabi sminkes és az évek alatt folyamatosan azon dolgozott, hogy egy olyan sminkmárkát alkothasson meg, ahol a termékkínálatban a vegán, állatkísérletmentes tiszta összetevők találkozhatnak egymással. A termékek kizárólag tiszta ásványi összetevőket tartalmaznak, valamint szintetikus illatanyagtól mentesek. Gabi arra is odafigyelt, hogy ezek a termékek ne foglaljanak magukba pertokemikáliákat és parabéneket.

KAP márka az elmúlt egy évben rohamosan népszerűvé vált a hazai sminkkörökben és  folyamatosan, egyre nagyobb figyelem kíséri a Kell a púder újdonságokat. Nyár vége felé robbant a hír, hogy Gabi üzletet nyit a fővárosban. Bár a Púder Péntek alkalmával így is volt lehetőség kipróbálni a márka termékeit, de ez egy teljesen új fejezet a KAP életében. 




Az üzlet helyileg a Veres Pálné utca 4-ben található, a Ferenciek terénél. A közvetlen szomszédságban található az Ady Endre emlékmúzeum is, ráadásul pár lépésre van a WonderLAB design store is. Gabi boltja kicsi, de nagyon szép letisztult és a szögletes "kínáló" asztal ellenállhatatlan. A héten 20% kedvezménnyel vásárolhattok az üzletben, ráadásul 14 ezer Ft felett egy ajándék beauty blendert is kaphattok. Glamour napokon pedig a webshopban lesz kedvezmény. Én is elcsábultam és be is szereztem két terméket, amiket már jó régen kinéztem magamnak. A primerek is beszerezhetőek már a boltban, nekem biztosan az lesz a következő kipipálásra kerülő termékem.

Az üzlet egészéről nem akartam képeket megosztani veletek, inkább csak a bolt hangulatát igyekeztem elhozni a képekkel, hátha ti is kedvet kaptok és meglátogatjátok majd Gabit. Egyébként kaptam egy rögtönzött sminket is és néhány tippet, amiket elraktározok magamnak és hasznosítani fogom őket, a jövőben is. Októberben lesz egy őszi sminkes bejegyzés is, ahol a hazai termékeim kapnak kulcsfontosságú szerepet, a választott árnyalataimmal ott, biztosan találkozni fogtok majd.






Ti mikor terveztek elmenni a KAP üzletbe?

Üdv: Szofi















You May Also Like

1 megjegyzés