A hazai design kívánságlistám I.rész

by - február 12, 2019


Két hete kitettem a @szofikakuk Instragram profilomra egy szavazást, hogy melyik készülő bejegyzést várjátok szívesebben és a hazai design kívánságlistám nyert. 
A vásárlásaimat nagyon megfontoltam szoktam kezelni, több, mint 2 éve nem halmozok fel semmit. Persze a kozmetikumok kivételt képeznek, mert imádom őket és szeretek kísérletezni is. Minden évben átnézem a ruhásszekrényem, a kiegészítőim és csak a leginkább hordott darabok maradnak, bár szerintem, ha valaki ránéz ezekre a dolgaimra szelektálás előtt, akkor azt is hiheti, hogy az már a leminimalizált verzió. Most pont eldöntöttem, hogy folyamatosan és apránként feltöltöm a ruhatáram újabb darabokkal, mert valahogy a meglévő ruhák nem tükrözik a személyiségem egészét.


A táskamániám egyre inkább fokozódik, a mostani kiszemeltem egy csodaszép Stoyka darab. Stílusában 100%-osan én vagyok, formára, színekre és fazonra is. Ráadásul nagyon könnyen tudom majd kombinálni a pasztell árnyalatú ruháimmal. A márkánál most akció is van, a pénztárcák 30% kedvezménnyel vásárolhatóak meg a készlet erejéig.


Bán VikTóriaSmörgås Clothes 
Ez a márka nagyon vagány darabokat készít és az IKEA-s kínálata különösen tetszik. A tervezés és a rajzolás miatt, most amúgy is hasznos lenne egy tolltartó. Árban is nagyon elérhetőek a termékek, ez a darab például 1500 Ft. 


Monik Fashion Design - Gyergyák Móni
A pasztell és letisztult ruhák nagyon közel állnak hozzám, amint megláttam ezt a darabot Móninál, írtam is fel a tavaszi listámra. A márka az elegáns és nőies darabokra specializálódott, így aki ebben a kategóriában keresgél, mindenképpen őt ajánlom. A kabátokat is lessétek meg, én egy babakék darabbal szemezek most.


Nácsa Andrea márkája a NANDI, már 2010 óta ajándékoz meg minket csodás ruháival és kiegészítőivel. Andi, egyedileg tervezi meg és festi fel a textilre a grafikáit, fő célja a kényelem és a hordhatóság, de mindemelllett szeretné ha egy kis plusz egyediség is jutna a szürke hétköznapokra. 

Nektek mi van most a tavaszi kívánságlistátokon?

Szofi

 /a képek a márka oldalairól vannak

You May Also Like

0 megjegyzés