Geek&Gorgeous: 101 C-Glow szérum+ HA termékteszt

by - február 08, 2019


December elején rendeltem magamnak a Skinsmart oldaláról, aki még nem ismerné az oldalt, annak elmondanám, hogy a bőrápolást kedvelők kánaánja. Számos márka megtalálható a kínálatukban, mint például a Paula's Choice vagy a Deciem márka híres termékei. A Skinsmart Rácz Judit tulajdonában van, a neve ismerősen csenghet azoknak, akik rendszeresen nézik a Krémmánia oldalát vélemények vagy összetevőlista miatt, hiszen ez is az ő ötletein alapul. Judit és a magyar Helia-D márka közös kozmetikai brand-et is megalkotott és ezt fedi le a Geek&Gorgeous.

A márka elérhető áron kínálja a top hatóanyagokban gazdag szérumait és hámlasztóit. A Geek&Gorgeous filozófiája a magas, minőségi hatóanyagokban rejlik. A kozmetikumokba kevés kiegészítő alapanyag kerül, ráadásul az irritáló összetevők is mellőzve vannak, ami remek hír az érzékeny bőrűek számára is.

A 101 széria, a Geek&Gorgeous kistestvére, a kínálatában C-vitaminos szérumot, aPAD szérumot és hialuronsavas termékeket találhatjátok meg.


101 HA 5 LIGHT: A hialuronsavas szérumok közül én a light verziót választottam, mert azt ajánlja a márka a kombinált bőrtípusra. A reggeli rutinom részét képezte, 5 perces késéssel került fel az arcbőrömre a C-glow után. Az állaga nagyon kellemes volt, hidratált és feltöltött szinte azonnal. Azt tudni kell mindenesetre, hogy a hialuronsav a saját súlyának 1000-szeresét is képes megkötni, ezért is érezhető az üde és feszes hatás olyan hamar. A felszívódása gyors volt és egyáltalán nem nehezítette el a bőröm utána problémamentesen tudtak folytatni a rétegezési rutinom.

Másfél hónapot bírt ki nálam, mindezt úgy, hogy a nyakamra és a dekoltázsomra is kentem a szérumból és olykor esténként is bevetettem, mint nagyágyú. 2490 Ft-ért pedig, elképesztően megéri az árát. A vízhiányos bőr legjobb barátja lehet és mivel nem tartalmaz irritáló összetevőket, így érzékeny bőrüeknek is bátran ajánlanám. A következő rendelésemnél a gazdagabb változatát is meg fogom rendelni, hogy teszteljem a kettő közötti különbséget.


101 C-Glow (2990 Ft): A 15% tiszta Ascorbic Acid-et tartalmazó termék 1 hónapig tartott ki az én hűtőmben. Igen, jól hallottátok, ezt a szérumot hűtőben kell tárolni, mert különben képes összeesni a formulázása miatt és nem lesz hatásos. Én nagyon szeretek C-vitaminos szérumokat beiktatni a mindennapi arcápolási rutinomba és az sem riaszt vissza, hogy esetlegesen ingáznom kell a szoba és a konyha között félkómásan. Nagyon könnyű, vizes állaga volt, a tenyerembe raktam egy pipettányi folyadékot, majd a terméket felütögettem az arcomra és a nyakamra.

A C-vitamin ezen formulája is nagyon jó öregedésgátló, nyilván 20 évesen, elsősorban a prevenció fontossága miatt lenne érdemes ilyen terméket is használni. A pattanások után maradt foltok halványításában is remekelt és a hosszútávú használata a kollagéntermelést is serkenti képes. Ár-érték arányban verhetetlen, így szerintem, egy próbát mindenképpen megérhet nektek is. Nekem, ami negatívum a termékkel kapcsolatban az az, hogy pont ez a szérum volt csak a címkéig töltve a rendelésemből. Nem feltétlen azt várom, hogy csorduljon ki egy termék az üvegből, de legalább 1 hétnyi adag hiányzott a fiólából és szemmel látható volt a különbség a hialuronsavas és a C-vitaminos szérum teljes kiszerelésének az adagolásában.

A C-Glow szérumot mindig frissen készítik, így garantált a megfelelő hatás is. Az én bőröm nem csípte, nem okozott pattanást, se mitesszereket, így minden reggel vártam a pillanatot, amikor összetalálkoztunk a hűtőnél. Az államon és az arcomon néha kijön egy-egy seb, ezeket nyilván picit csípte olykor, de hosszútávon inkább segített a gyorsabb sebgyógyulásban és így, az antibakteriális hatását is élvezni tudtam.


A Tindigo Shake&Shine szérumot is kipróbáltam, így van valamennyi összehasonlítási alapom a C-vitaminos szérumokat illetően. Ár-érték arányban a Geek&Gorgeous kedvezőbb, viszont 1 hónapnál tovább nem bírta a termék és elfogyott. A Tindigo szérum ezzel szemben 2 és fél hónapig hű társam volt. Állagra teljesen megegyeznek, hiszen mindkettő vizes bázisú, 15% tiszta C-vitamint tartalmaznak. Hatásban nem vettem észre extrém különbséget, egy-egy hirtelen kijött pattanásomat mindkettő nagyon szépen kezelte, így a pattanások sosem tudtak "agyarrá" változni az államon. Ildi termékérőlírt bejegyzésem itt olvashatjátok el! 


Összességében elmondanám, hogy a Skinsmart oldalán lévő virtuális kosaramba, már be is tettem újra ezeket a termékeket, így a következő rendelésben is viszont fogom őket látni. A hialuronsavas szérumok közül mindkettő fajtát meg fogom rendelni és az aPAD szérummal is teszek egy próbát. Csak ajánlani tudom nektek ezt a hazai márkát, a tudatos bőrápolóknak pedig, kötelező is tesztelni a kínálatot!

Ti melyik termékkel szemeztek a kettő közül?

Szofi

You May Also Like

0 megjegyzés